غريب

maureenawori@yahoo.com

مرحبا عزيزي،
اسمي ملكة جمال مورين، وأنا مهتمة بمعرفة لكم ويجري ودية مع لكم. سأكون ممتنا إذا تعرف أننا في أقرب وقت ممكن، يمكنك الوصول لي من خلال الخاصة بي البريد الإلكتروني الواردة أدناه حتى نتمكن من التعرف على بعضهم البعض بشكل أفضل.

البريد الإلكتروني الخاص بي (maureenawori@yahoo.com)


أعتقد تماما أن نتمكن من البدء من هنا لأنه يأخذ واحد أن يعرف شخص ما. أريدك أن تفهم أن العرق أو المسافة لا يهم ولكن المحبة والمسائل رعاية الكثير في الحياة. وإنني أتطلع إلى سماع منك قريبا.

تفضلوا بقبول فائق الاحترام،


مورين .

maureenawori@yahoo.com

Hello Dear ,
My name is Miss Maureen,  I'm interested in knowing you & being friendly with you . I would appreciate if we get acquainted as soon as possible, you can reach me through my private e-mail stated below so that we can get to know each other better.

My e-mail(maureenawori@yahoo.com)


I quite believe that we can start from here since it takes one to know someone. I want you to understand that race or distance does not matter but loving and caring matters a lot in life. I look forward to hear from you soonest.

Yours truly,


Maureen.
 
 

Talo haddii aad u baahan tahay booqo maamulka talooyin

maamul.com

Haddii aad xaas leedahay booqo

No comments:

Post a Comment

Copyright © Xidig The latest news and headlines . All rights reserved. Template by CB | Published By Kaizen Template | GWFL | KThemes